Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

Το γαλάζιο Delphinium και επιτεύγματα του δυτικού πολιτισμού!

Καλημέρα σε όλη την παρέα! Το λουλούδι της Δευτέρας που σας παρουσιάζω σήμερα είναι ένα Delphinium! Δεν ήξερα το όνομά του, ούτε το είχα ξαναδεί! Έψαχνα ώρα στο google να το μάθω! Και μόνο αυτό κατάφερα! Απολαύστε την φωτογραφία του!


Φύεται κυρίως σε κήπους του βορίου ημισφαιρίου και ανθίζει το καλοκαίρι ως το φθινόπωρο. Είναι λέει δηλητηριώδες, ως εκεί που δεν παίρνει! 
Είναι μια αφορμή για να σας πω ότι είμαι στο Βόριο ημισφαίριο! Έχω επισκεφτεί την κόρη μου που είχε γενέθλια πριν κάποιες μέρες! Δεν χρειάζεται να σας πω πόσο χαρούμενη είμαι! Ακόμα και μια ίωση που με έστειλε στο κρεβάτι για λίγες ώρες δεν στάθηκε ικανή να μου χαλάσει την διάθεση!
Ένα κτίριο που θα μπορούσα να επισκέπτομαι κάθε φορά που έρχομαι στο Παρίσι είναι η Όπερα, το παλάτι Garnier! Απολαμβάνω την απόλυτη αίσθηση των παραισθήσεων που σχεδιάστηκε για να προκαλεί!


Όποιος μπει στο κτίριο της Όπερας σταδιακά γίνεται ένα κομμάτι της παράστασης!


Οι Γάλλοι δεν διστάζουν να βάλουν τον Marc Chagall να ζωγραφίσει την οροφή στην κεντρική αίθουσα σε ένα κτίριο ρυθμού Β Αυτοκρατορίας! Η παρέμβαση μόλις υλοποιήθηκε ξεσήκωσε θύελλα διαμαρτυριών, που δεν εισακούστηκαν! Έτσι μπορούμε να απολαύσουμε την πολύχρωμη μοντέρνα ζωγραφική μέσα στο επιβλητικό χρυσό-κόκκινο πλαίσιο του κτιρίου της Παριζιάνικης Όπερας.





΄
Σας αφήνω να θαυμάσετε τις φωτογραφίες και σας εύχομαι καλή βδομάδα!

17 σχόλια:

  1. Καλημέρα, Αγγελική μου!
    Χρόνια πολλά για την κόρη σου, πολύχρονη κι ευτυχισμένη!
    Τι να πρωτοθαυμάσω σήμερα, το υπέροχο χρώμα του λουλουδιού ή τις ταξιδιωτικές φωτογραφίες σου; Τα απολαμβάνω όλα και σ' ευχαριστώ!
    Φιλάκια
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ελένη μου, καθυστέρησα να απαντήσω λόγω εκδρομής και σχετικών δραστηριοτήτων... Σ ευχαριστώ για τις ευχές!
      Για την όπερα θα μπορούσα να μιλάω ώρες! Αυτό το κτίριο είναι μαγευτικό! Ζεις την παράσταση μπαίνοντας!
      Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Καλησπερα Αγγελικη!
    Να την χαιρεσαι την κορουλα σου, πολυχρονη!
    Υπεροχο οντως το Palais Garnier, ειναι μια εμπειρια η επισκεψη του, δυστυχως δεν ημουν αρκετα τυχαρη να δω καποια παρασταση εκει, ασε που τωρα οι οπερες ανεβαζονται στο καινουργιο κτηριο της Οπερας του Παρισιου, που δεν εχει καμμια σχεση με αυτο το κοσμημα!
    Υπεροχο το delfinium, ειχα υπ' οψιν τις αγριες ποικιλιες που κυκλοφορουν στην Ελλαδα, καποτε ειχα στον κηπο και ιδρωσα να τα ξεφορτωθω!
    Πολλα φιλια, να περνας καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
      Η ξενάγηση στο κτίριο της όπερας είναι φανταστική εμπειρία! Όποιος βρεθεί στο Παρίσι αξίζει να την παρακολουθήσει!
      Τα delfinium, που ξέρω από τους κήπους μας, είναι λίγο διαφορετικά και έχουν πολύ όμορφα χρώματα (ροζ, μπλε, λευκό). Θα είναι οι ποικιλίες που λες! Μου αρέσει που είναι ψηλά φυτά και δημιουργούν όμορφη γεωμετρία στους κήπους!
      Πολλά φιλιά και σε σένα!

      Διαγραφή
  3. Χρόνια της πολλά κι ευτυχισμένα! Να είναι γερή και τυχερή.
    Όχι μόνο το λουλούδι, αλλά και οι υπόλοιπες φωτογραφίες είναι υπέροχες σήμερα! Φέτος πήρα στο ΕΑΠ μια ενότητα που αφορά τις τέχνες στην Ευρώπη και αρχίζω από τώρα να περιεργάζομαι ρυθμούς! Επιβλητικά κτίρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Βαγγελιώ μου!
      Ώστε φοιτητριούλα!!! Σε χαίρομαι που έχεις το κέφι! Ρυθμολογία κτιρίων ευρωπαϊκής αρχιτεκτονικής? Κουράγιο!!!! Είναι πολύ ενδιαφέρον να δεις συγκριτικά μέσα σε μια ιστορική-οικονομική-κοινωνική περίοδο τι παράγεται στην μουσική, την ζωγραφική, την αρχιτεκτονική!
      Πολλά φιλάκια

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλά στην κορούλα σου Αγγελική μου, να είναι χιλιόχρονη κι ευτυχισμένη κι εσύ να την χαίρεσαι!!! Υπέροχο μέρος το Palais Garnier κι εγώ τρελλαίνομαι να το απολαμβάνω!!!
    Όσο για το λουλούδι, αν και δηλητηριώδες... εκπληκτικό!!! Πανέμορφο!!!
    Φιλιά και να περνάς καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου σ ευχαριστώ πολύ! Προφανώς το Παρίσι είναι μέρος της κουλτούρας σου!
      Να περνάς καλά!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  5. Γεια σου Αγγελικη μου! Χρονια πολλα για την κορουλα σου! Ομορφο ταξιδι εκανες με αφορμη τα γεννεθλια της!! Η Οπερα ειναι το κατι αλλο. Αποκορυφωμα της τεχνης απ'ολες τις αποψεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσαυγή μου σ ευχαριστώ πολύ! Ήταν καλή δικαιολογία τα γενέθλια για να βρεθώ λίγες μέρες στο Παρίσι με την κορούλα μου! Η όπερα Γκαρνιέ είναι το σκηνικό μιας παράστασης στην οποία μετέχεις από την στιγμή που πατάς μέσα το πόδι σου!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Αγγελική μου!
    Τι όμορφο λουλούδι μας παρουσίασες, τόσο ιδιαίτερο και με ωραίο χρώμα! Μα που τα ανακαλύπτεις!
    Να χαίρεσαι την κορούλα σου, τι καλά που είστε και πάλι μαζί και κάνετε παρεούλα!

    Όσο για την όπερα τι να πω, έχω μείνει απλά άφωνη.
    Πόσο μεγαλειώδης, πόσο επιβλητική!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερμιόνη μου σε ευχαριστώ για τις ευχές! Είναι τόσο λίγες οι ώρες που είμαι με τα παιδιά μου, που προσπαθώ να είναι χαρούμενες και να γεμίζουν την μπαταρία μου ως την επόμενη φορά!

      Η όπερα Γκαρνιέ είναι ένα πολύ πετυχημένο αρχιτεκτονικό και διακοσμητικό έργο που αντιπροσωπεύει την μορφή αυτής της τέχνης και του τρόπου ζωής που την ανέδειξε. Είναι όπως λες μεγαλειώδης και επιβλητική, γιατί αυτό ήταν το αίσθημα που ήθελε να προκαλέσει η αριστοκρατία και κυρίως η μεγαλοαστική τάξη που παρακολουθούσε τις παραστάσεις του θεάτρου και προβαλλόταν μέσα από αυτές!
      Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  7. Όλα είναι πανέμορφα... το λουλούδι απίστευτο... όσο για τη γενέτηρα μου, "φυσικά" και δεν έχω τίποτα να πω... μόνο που έχω πάνω από δέκα χρόνια να την επισκεφτώ!
    Χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία στο κοριτσάκι σου!
    Πολλά πολλά ΑΦιλάκια σε σένα, μ' ένα καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου, τελευταία το Παρίσι μου φαίνεται πιο... κουρασμένο! Η κρίση δεν έχει χτυπήσει μόνο την χώρα μας. Και εκεί είναι φανερή η φτώχεια και το περιθώριο... Όπως είναι φανερή η ομορφιά και η κουλτούρα της πόλης!
      Εύχομαι σύντομα να καταφέρεις ένα ταξιδάκι για Παρισινό αέρα!
      Σ ευχαριστώ για τις ευχές!
      ΑΦιλάκια και από μένα!

      Διαγραφή
  8. Τι ομορφο μπλε ειναι αυτο!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή