Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2009

Καλό φθινόπωρο ή καλή άνοιξη?

Καιρό έχουμε να τα πούμε! Εύχομαι να είσαστε όλοι καλά! Οικογενειακές και προσωπικές υποχρεώσεις με κράτησαν για ένα διάστημα μακρυά από το ίντερνετ και ιδιαίτερα από τα μπλογκς... Αλλά όποτε είχα καιρό έριχνα και μια ματιά και έβλεπα ότι γυρίσατε από τις διακοπές σας, είχατε εκλογές, αλλαγές, κυρίως ότι είσαστε όλοι καλά και με δημιουργική διάθεση! Το διάστημα αυτό που χάθηκα, έζησα ωραίες οικογενειακές στιγμές. Η Φ πήρε το πτυχίο της και συνεχίζει μεταπτυχιακές σπουδές της στο εξωτερικό. Η μικρούλα μου, ήσυχα και γρήγορα, σχεδόν τελείωσε και αυτή την σχολή της και διερευνά τις δυνατότητες για την μελλοντική πορεία της! Εγώ, για να σας το περιγράψω με δυο λόγια, καμάρωσα, βοήθησα, αγχώθηκα, έκανα παρέα, τακτοποίησα εκκρεμότητες και γύρισα στην Ν Αφρική! Μια Ν Αφρική ανοιξιάτικη! Τα πάντα είναι ανθισμένα! Με εντυπωσιάζουν τα ολάνθιστα δέντρα! Αλλά και τα πουλιά! Είναι πανέμορφα, πολύχρωμα, ξεχωριστά! Σας παρουσιάζω μερικές φωτογραφίες τους από το αρχείο μας, για να αποκτήσετε μια εικόνα! Δεν θα σας κουράσω με ζωολογία αυτή τη φορά! Θα σας πω μόνο τα ονόματα των πουλιών. Οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες με την Canon EOS 40D. Ελπίζω να σας αρέσουν!
Saddle-billed Stork (πελαργός)
Brown-hooded Kingfisher Little Bee-eater (μελισοφάγος)
Lilac-breasted Roller Black Cormorant (κορμοράνος)
Wattled Crane (γερανός) Vulture (όρνιο, γύπας)
Μου λείψατε! Καλώς σας ξαναβρίσκω! Σας εύχομαι καλό φθινόπωρο, ευχηθείτε μου καλή άνοιξη!

16 σχόλια:

  1. Να τις χαίρεσαι τις κορούλες σου, να τις καμαρώσεις όπως θες...
    ΟΙ φωτο, απλά καταπληκτικές!!!
    Ωστε έχετε άνοιξη εσείς;;;
    Εδώ χιονίζει ρε @#$#%$@!!!
    Δεν θέλω άλλο χειμώνα, βαρέθηκα :(
    Σε φιλώ, καλημέρα απο ΝΖ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ, με όλη μου την καρδιά!
    Κάνε λίγη υπομονή και θα έρθει μια εκκρηκτική άνοιξη!
    Φιλάκια και σε εσένα Artanis!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να καμαρώνεις τα παιδιά σου, όπως εκείνα επιθυμούν και να είστε όλοι υγιείς.

    Μη νομίζεις μια χαρά ΄Ανοιξη (τουλάχιστον μέχρι στιγμής) έχουμε και στο Λεκανοπέδιο.

    Καλή σου και όμορφη μέρα,

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ Γλαρένια μου!
    Ναι, το ξέρω ότι έχετε ανοιξιάτικο καιρό! Αλλά είδα και τα κυκλάμινα που ανάρτησε η Κική....
    Πώς το είπαμε το καινούργιο? Υπουργείο Περιβάλλοντος Ενέργειας και κλιματικών αλλαγών?

    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς μας ήρθες και καλή σας Άνοιξη! Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου και να τα δεις όπως επιθυμούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΥΕΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΗ! Η φίλη μου γύρισε! Τι ωραία που τώρα μπαίνει η άνοιξη εκεί ε; Τι ωραίες φωτό Αγγελική μου! Συγχαρητήρια για τα κοριτσάκια! Και στα δικά μας! χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρε καλώς τα παιδιά!!!
    Εκδηλώσαμε στερητικό σύνδρομο που μας έλειψες τόσο καιρό. Και ξεκινάς με φόρα και με καταπληκτικές φωτογραφίες!
    Να είσαι καλά και πάντα τέτοια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ....να χαίρεσαι τις κόρες και κάθε οικογενειακή ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλώς μας ήρθες Αγγελικούλα, μας ελειψες. Συγχαρητήρια για τα παιδιά - εύχομαι καλή συνέχεια σε ότι και αν κάνουν.

    Οσο για τις φωτογραφίες λέω απλά :
    ΟΥΑΟΥ - ΟΥΑΟΥ!!

    τελεια χρώματα και τέλειες λήψεις !!

    καλό σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τις ολόθερμες ευχές μου για τα κορίτσια κι από δω, να τις δεις όπως αγαπάνε!!
    Όσο για τις φωτογραφίες σου καταπληκτικές όπως πάντα!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να χαίρεσαι τις κοπέλες σου Αγγελικούλα!!!
    Να τις βλέπεις και να τις καμαρώνεις καθώς παίρνουν τον δρόμο τους!!!!
    Να είσαι καλά και καλώς μας ήρθες!!!!
    Η αλήθεια είναι ότι ζήλεψα που σε σας αρχίζει η άνοιξη!!!
    όχι ότι δεν μου αρέσει το φθινόπωρο αλλά όσο να ΄ναι σε μελαχγολεί λιγάκι!!!!
    Για τις φωτογραφίες σου δεν έχω λόγια!!!!
    Απλά υπέροχες!!!!!!
    Υπέροχα χρώματα,υπέροχα θέματα,υπέροχα όλα!!!
    Να είσαι καλά και να περνάς πάντα καλά!!!
    Περιμένουμε κι αλλες φωτογραφίες!!!!
    φιλιά πολλά!!!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Big mama σε ευχαριστώ πολύ! Χαίρομαι που σε ξαναβρίσκω!

    Κική μου, στο είχα πει ότι ψάχνω θέμα για να παρουσιαστώ τόσους μήνες μετά! Και όχι τίποτα άλλο το γλυκό που πρόβαρα δεν έλεγε πολλά… Σε ευχαριστώ για τις ευχές, καλή δύναμη τούτη τη χρονιά για σένα!

    Navarino-s αργά ή γρήγορα ο δολοφόνος γυρίζει στον τόπο του εγκλήματος…. Χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτογραφίες! Και σε ευχαριστώ για τις ευχές! Και εγώ πέρασα το σχετικό σύνδρομο…

    Maria B ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

    Ξανθή μου, σε ευχαριστώ και από εδώ! Σε σκεφτόμουν γιατί έφτιαξα σοφτ μποξ σύμφωνα με τις οδηγίες σου! Καλό σαββατοκύριακο!

    Marian να είσαι καλά, σε ευχαριστώ για τις ευχές σου και στις ανταποδίδω! Έχεις παράπονο από το φθινόπωρο στην Θεσσαλονίκη? Η καλύτερη εποχή! Γεμάτη πολιτιστικές εκδηλώσεις, φοιτητόκοσμο κλπ! Ποιος στην χάρη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα Αγγελική.
    Προχθές σε είχα στο μυαλό μου και έλεγα που είναι,2 μήνες έχει να εμφανιστεί. Αλλά βλέπω ότι όλα είναι καλά και χαίρομαι.
    Να χαίρεσαι τις κορούλες σου και πάντα επιτυχίες.
    Όσο για τις φωτογραφίες όπως πάντα τέλειες.
    Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολλές-πολλές ευχές στα κοριτσάκια σου για ένα μέλλον όπως το έχουν ονειρευτεί!
    Μας έλειψες αλλά εγώ προσωπικά ανταμείφθηκα επαρκώς με τις καταπληκτικές σου φωτογραφίες!
    Να 'σαι καλά και να τα λέμε...
    Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλώς ήλθες και πάλι!Μπράβο στα κορίτσια σου να είναι ευτυχισμένες κι επιτυχημένες στη ζωή τους!
    Καλέ,μας έλειψαν οι αναρτήσεις σου,αλλά μας αποζημιώνεις με τις πολύ όμορφες φωτογραφίες.
    Άνοιξη...σας ζηλεύω!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλώς ήρθες Λίνα μου, σε ευχαριστώ για τις ευχές και τα καλά λόγια σου! Ανταποδίδω χίλιες ευχές!

    Betty μου και εμένα μου λείψατε! Χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτογραφίες! Βλέπεις αυτή η ενασχόληση… δεν παχαίνει! Και μου χρειάζεται να κρατιέμαι μακριά από την κουζίνα μου και να εφαρμόζω το… φάτε μάτια ψάρια (ή πουλιά) :-))
    Καλή Κυριακή να έχεις!

    Ελένη μου, σε ευχαριστώ πολύ! Θα τα λέμε! Βλέπεις εδώ, χωρίς εσάς δεν μπορώ! Δεν έχεις παράπονο από τον καιρό της Αθήνας μαθαίνω ότι το καλοκαιράκι καλά κρατεί… Φιλιά
    και από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή