Σάββατο 7 Μαρτίου 2009

Εικόνες από Αφρική

Η φωτογραφία ήταν κοινό μας χόμπι, από τότε που γνωριστήκαμε με τον Γιάννη. Συμπτωματικά είχαμε τις ίδιες φωτογραφικές μηχανές, τυπώναμε ασπρόμαυρες φωτογραφίες, εμφανίζαμε φιλμ και σλάιντς! Ώρες ατελείωτες στην "σκοτεινή κουζίνα" του φοιτητικού μου διαμερίσματος, που θα θέλαμε να ήταν σκοτεινός θάλαμος...
Όταν ήρθαν οι απαιτητικές δουλειές, τα παιδιά, κλπ, αυτά ξεχάστηκαν, μαζί με τον απαραίτητο εξοπλισμό στην αποθήκη! Ο Γιάννης μπήκε σχεδόν αμέσως στις ψηφιακές εικόνες, για μένα χρειάστηκαν αρκετά χρόνια να προσαρμοστώ και, κυρίως, να βρω χρόνο να ασχοληθώ με χόμπι (άντε κανένα gourmet φαγάκι και πολύ μου ήταν!).
Στην Αφρική απέκτησα απεριόριστο χρόνο! Και όχι μόνο χρόνο, αλλά και θέματα για φωτογράφηση! Από κάθε φωτογραφικό σαφάρι που κάνουμε, επιστρέφουμε με χιλιάδες φωτογραφίες!
Τελευταία, αποφασίσαμε να τυπώσουμε κάποιες! Τις κόρες μας, τις φωτογραφίσαμε πορτραίτο και τυπώσαμε τις φωτογραφίες τους σε μουσαμά, σε διάσταση Α2 (δηλαδή 59,4 cm επί 42 cm)! Άλλες τις τυπώσαμε σε χαρτί Α4, τύπου post it και γεμίσαμε τοίχους, σαν έκθεση φωτογραφίας!
Αυτά μας άνοιξαν την όρεξη... Διαλέξαμε μερικές φωτογραφίες από την Αφρική και, μέσω του ίντερνετ, τις τυπώσαμε σε βιβλίο!
Η παρουσίαση υπολείπεται του αληθινού αποτελέσματος, γιατί φωτογραφίζοντας το χαρτί του βιβλίου, δεν έχεις καλό αποτέλεσμα, χάνεται η ευκρίνεια, γυαλίζουν οι ανακλάσεις του φωτός, αλλάζουν τα χρώματα, παραμορφώνονται κλπ. Όμως μια ιδέα θα πάρετε! Σας παρουσιάζω το εξώφυλλο και μερικές σελίδες!

21 σχόλια:

  1. απίστευτο! άντε κ στο επόμενο με πρόσωπα αυτή τη φορά!

    Φιλιά
    Φοίβη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια! Κυρίως γιατί δημιουργήσατε κάτι όμορφο μαζί. Δεν σταματήσατε στα παιδιά, συνεχίζετε ακάθεκτοι! Να ζήσετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φωτογραφίζετε υπέροχα και στο έχω πει. Το βιβλίο είναι τέλειο και ελπίζω μια μέρα να το ξεφυλλίσουμε μαζί και να μου λες ιστορίες για κάθε φωτογραφία.
    Ζηλεύω τα θέματα που φωτογραφίζετε εκεί. Η Αφρική είναι μια χώρα με τερσάστιο υλικό, η χαρά του φωτογράφου...
    Και σε άλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι εξαιρετική ιδέα!
    Μπράβο και στους δύο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άντε και στο επόμενο (βιβλίο)!

    ΓιάννηςΡ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μ'αρέσουν ιδιαίτερα αυτή με το αερόστατο και αυτή με το λιοντάρι που χασμουριέται!!! Και άλλες μ'αρέσουν πάρα πολύ, αλλά αν πάω έτσι θα πρέπει να τις αναφέρω όλες! γιατί είναι όλες μία και μία!

    Μαριάνθη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Φοίβη μου, στην Αφρική είναι δύσκολο να τραβάς πρόσωπα. Πρέπει να ζητάς άδεια και ζητάν λεφτά για να σου επιτρέψουν. Και αν πληρώνεις, εγώ τουλάχιστον νοιώθω ότι, τους κάνεις να χάνουν την αξιοπρέπειά τους. Γίνεται μια μορφή ζητιανιάς. Φωτογραφίες έχω από τους Μασάι στην Τανζανία. θα τις ανεβάσω κάποια στιγμή.

    @Χουανίτα σε ευχαριστώ!

    @Κική μου, κάποια στιγμή θα περάσουμε τα 40 κύματα και θα το κάνουμε!

    @Gianni, σε ευχαριστoύμε! Το βιβλίο είναι ωραία ιδέα και μπορεί να γίνει και ημερολόγιο, βιβλίο με συνταγές, ποιήματα κλπ Δες την διεύθυνση blurb.com

    @ΓιάννηΡ τώρα που πήραμε φόρα και είδαμε το αποτέλεσμα, ποιος μας πιάνει!

    @Μαριάνθη μου, η βόλτα με τα αερόστατα στην Ναμίμπια, έδωσε ωραίες φωτογραφίες αμμόλοφων από ψηλά! Τα αρσενικά λιοντάρια είναι πιο τεμπέλικα και από βαριεστημένο σκύλο! Αν όμως βρυχηθούν σου παγώνουν το αίμα! Σταματάει κάθε άλλος ήχος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγγελικούλα μου τι να πω???
    Απλά ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ και πολλά πολλά συγχαρητήρια!!
    Εξαιρετική δουλειά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Ελενα, σε ευχαριστώ! Έχει την πλάκα του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι υπέροχες φωτογραφίες!Έχετε άφθονο υλικό εκεί με εικόνες μακρινές σε μας,αλλά συγχρόνως μαγικές!
    Καλή μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Προσωπικά τα σχόλιά μου και τα συγχαρητήριά μου τα έχω δώσει και κατά το πρόσφατο παρελθόν. Άσε που έχω βάλει και υποψηφιότητα για το πρώτο ενυπόγραφο (χειρόγραφη αφιέρωση....) άλμπουμ. Μην ξεχνιώμαστε έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ομορφο χομπι και ακομα ωραιοτερες οι φωτογραφιες που μας δειχνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Eleni ευχαριστώ! Ναι αν πας σε κάποιο πάρκο με ζώα στην Ν Αφρική ή στις γειτονικές χώρες, έχεις άφθονο εξωτικό φωτογραφικό υλικό! Αλλά και η πατρίδα μας έχει φοβερές εικόνες!

    @Πηνελόπη με είχες ενθαρρύνει από την πρώτη στιγμή! Δεν ξεχνιέται αυτό!

    @Δημιουργία σε ευχαριστώ! Έχω δει τις δικές σου δημιουργίες και...κοκκινίζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι να πω;!!! Έμεινα άφωνη.
    Μπράβο, συνονοματούλι μου! Και εις άλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. A Αγγελικούλα, που να έβλεπες τα ζώα (και γενικότερα τις εικόνες) από κοντά! Εκεί να δεις πως θα σου κοβόταν και η αναπνοή όχι μόνο η φωνή...
    Thanks

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αυτό θα πει μεράκι...
    Μπράβο και πάλι μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. υπεροχες οι φωτο σας...επαγγελματικη δουλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. H Aφρική τελικά μπορεί να πέφτει κομμάτι μακριά, αλλά η δουλειά σας μας φέρνει τόσο μα τόσο κοντά..Στα είδη, στα σχήματα, στα χρώματα!

    Μπράβο! Εις το επόμενο! Άλλωστε τα θέματα είναι ανεξάντλητα, νερά, πρόσωπα, επαγγέλματα κλπ κλπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. σας χαίρομαι, και τις υπέροχες φωτό σας, μα πιο πολύ τους δυο σας, πάντα έτσι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @elie, @cook σας ευχαριστώ!
    @Κατερίνα, το επόμενο βιβλίο, είναι ελληνικές φωτογραφίες! Προς το παρόν ακολουθούμε χωρική ταξινόμηση,
    @Καρδούλα μου, μας κάνετε και κοκκινίζουμε…:-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Έστειλα τον φίλο Κλέαρχο στο βιβλίο σου, να το δει και να εμπνευστεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή