Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2009

Βραχιολάκι της Λου!

Με την ίδια απλή μέθοδο, που φτιάχνουμε κολιέ, με λεπτό σύρμα, χάντρες, στοπάκια και κουμπώματα, μπορούμε να φτιάξουμε και άλλα κοσμήματα, όπως καρφίτσες, σκουλαρίκια και βραχιόλια. Λεπτομέρειες για το δέσιμο των κοσμημάτων είχα δώσει παλιότερα, στο HFL, στο ποστ "κατασκευή κοσμημάτων". Έχοντας εντελώς καλοκαιρινή διάθεση (μη ξεχνάτε ότι στην Ν Αφρική είναι καλοκαιράκι και ότι νοσταλγώ την θάλασσα), διάλεξα γυάλινες μπλε, πράσινες και διάφανες χάντρες, σχετικά μικρές, σε διάφορα σχέδια και τις ένωσα σε ένα βραχιόλι με 6 σειρές!
Το κούμπωμα που χρησιμοποίησα, είχε έτοιμες 3 θηλιές σε κάθε πλευρά, για να στερεώσω τις σειρές με τις χάντρες. Σε κάθε θηλιά στερέωσα 2 σειρές με χάντρες, περασμένες στο ειδικό συρματάκι και τις στερέωσα με στοπάκια. Τις χάντρες τις πέρασα στην τύχη στο συρματάκι, όπως μου ερχόντουσαν στο χέρι. Στις φωτογραφίες φαίνονται πιο σκούρες μπλε και λιγότερο γυαλιστερές, γιατί δεν είχα καλό φωτισμό, όταν τις φωτογράφισα.
Το αποτέλεσμα αυτής της προσπάθειας, μπορείτε να το δείτε! Είναι το (καλοκαιρινό) βραχιολάκι της Λου!

15 σχόλια:

  1. Τι όμορφα χρώματα Αγγελική! Όταν ήμουν μικρή, το μπλε ήταν το αγαπημένο μου χρώμα. Είναι υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώωωωωωωωωωωωω Κική!
    Καλά Κούλουμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα χρωματα που εχουν οι χαντρες θυμιζουν αποχρωσεις της θαλασσας,ειναι πολυ ομορφο.Καλο μηνα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα! Δημιουργικό και όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό Μήνα!
    Εχει κολλήσει το βλέμμα μου σε αυτήν την πετρούλα με την ροζ... πεταλούδα; Δεν ξεχωρίζω καλά. Δίνει την ιδιαίτερα καλλιτεχνική πινελιά στο δημιούργημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό Μήνα!
    @Δημιουργία, θάλασσα, αυτό ακριβώς είχα στο νου μου όταν διάλεγα τις χάντρες!
    @Κατερίνα, χαίρομαι που σου άρεσε!
    @ Χουανίτα μου, που να ήξερες... Είχα αγοράσει ένα σακουλάκι χάντρες και μου έλλειπαν μερικές για να γίνουν 6 σειρές! Έψαξα ανάμεσα στις υπάρχουσες να βρω χρώματα που να δένουν με τα μπλε... Έτσι προέκυψαν τα πράσινα και η καλλιτεχνική πινελιά.... Χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ !!!!!
    Aγγελικούλα μου είναι πανέμορφο!!
    άπαιχτη δε η ...καλλιτεχνική πινελιά.. νομίζω πιο όμορφο δεν θα μπορούσε να γίνει!!

    Καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χρυσοχέρα! :)

    Φοίβη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. θαύμα η μπλε πανδαισία! και (σ)πάνε όμορφα τα ροζ και τα πράσινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Μαράκι ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
    @Φοίβη μη με δουλεύεις!
    @Καρδούλα είδες πως η έλλειψη πρώτων υλών οδηγεί σε σπασίματα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ξενιτεμένο μου πουλί, μήπως το βραχιολάκι της Λου μπορεί να γίνει το κολιεδάκι της Νένας; Τα χρώματα είναι αφάνταστα ωραία. Ξετρελάθηκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Νομίζω ότι θα ανοίξω πίνακα παραγγελιών!
    Πραγματικά Νένα θα σου πηγαίνει!
    Θα πάω να δω αν έχει ακόμα τέτοιες ή παρόμοιες χάντρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν παίζω Αγγελικούλα!!! μόνο της Νένας κρατάς παραγγελία ?? εμεις οι άλλες τίποτα??? δεν σου μιλάω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. To γαλάζιο είναι το αγαπημένο μου χρώμα!!! Πολύ όμορφο ΚΑΙ αυτό το δημιούργημα σου Αγγελικούλα μου!!
    (Η Φοίβη είναι η κορούλα??)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ Μαράκι μου, όταν λέμε πίνακα παραγγελιών τι λες ότι θα γράφει? Ένα όνομα? Εδώ, μιλάμε για λίστα! Υπάρχουν σειρές προτεραιότητας, ιδιαίτερες προτιμήσεις, στυλ κλπ! Τι μας πήρες?
    @ Έλενα, η Φοίβη είναι συμφοιτήτρια! Η Λου συμμαθήτρια, η Ελένη και η Αλεξάνδρα συνάδελφοι! Ναι, σου πάει το γαλάζιο, αλλά νομίζω πιο ανοιχτό από αυτά! Στο τουρκουάζ σε έχω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή