Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2009

Για την Ελένη!

Κάθε φορά που σχεδιάζω ένα κόσμημα σκέφτομαι σε ποιόν θα άρεσε, σε ποιαν θα πήγαινε, σε ποιαν θα το χαρίσω κλπ. Αυτό με βοηθά να διαλέξω χρώματα, σχέδιο, μεγέθη, υλικό! Η φίλη μου η Ελένη ήταν η πηγή έμπνευσης αυτή τη φορά! Της αρέσουν τα ασπρόμαυρα και τα συνδυάζει με μοντέρνα και κλασσικά ρούχα, με ιδιαίτερο στυλ. Οι χάντρες που πήρα, είναι ημιπολύτιμες και σας παρουσιάζω σχεδόν όλα τα στάδια της σχεδίασης του κολιέ...
Η αρχική ιδέα μου φάνηκε μουντή και χωρίς ενδιαφέρον. Ήθελα χρώμα! Αποφάσισα να προσθέσω κόκκινο! Δοκίμασα με κοράλλι, σε ασύμμετρη φόρμα. Όμως, δεν ήταν το καλύτερο. Δοκίμασα γυάλινες χάντρες κόκκινες, μεγαλύτερες από τα κοράλλια και οδηγήθηκα σταδιακά, ξανά, σε συμμετρική διάταξη. Το αποτέλεσμα ήταν ικανοποιητικό! Για να στερεώσω το κολιέ, πέρασα με την σειρά όλες τις πέτρες και τις χάντρες στο ειδικό λεπτό συρματάκι. Στις άκρες στερέωσα το συρματάκι με στοπάκια στον κρίκο του κουμπώματος. Παραμόρφωσα τα στοπάκια με την πένσα για να σταθεί στην θέση του και τελείωσα το κολιέ! Έτοιμο! Από την στιγμή που το σχέδιο έχει οριστικοποιηθεί, χρειάζονται λίγα λεπτά για να μονταριστεί το κόσμημα! Και αν δεν αρέσει, απαιτούνται 2 λεπτά για να διαλυθεί και να σχεδιαστεί εξ αρχής! Αυτή τη φορά, δεν νομίζω να μην αρέσει...

12 σχόλια:

  1. Εμένα πάντως όλα σου μου αρέσουν. Για βάλε το στο νου σου... Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχα! Καλημέρα Νένα μου! Το έχω βάλει, θα δεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όντως του έδωσαν χρώμα οι χαντρούλες και το ομόρφυναν! Μ' αρέσει η λεπτομερής περιγραφη του πρότζεκτ! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κική μου, νομίζω ότι έχει πλάκα να δει κανείς την πορεία μιας ιδέας! Θα είχε βέβαια μεγαλύτερη πλάκα να μπορούσα να σας δείξω και την διαδικασία επιλογής των υλικών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγγελική,οι κόκκινες χάντρες έκαναν τη διαφορά.ΠΟλύ όμορφο αποτέλεσμα και κομψό!
    Η περιγραφή σου αναλυτική,μ΄αρέσει.
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφοι οι χρωματικοί συνδυασμοί Αγγελικούλα:))
    Και είπαμε, αν δεν της αρέσει, εδώ είμαστε κι εγώ και η Νένα;-)
    Ελένες είμαστε κι εμείς, βλέπω και το Elenaki πάρα πάνω, κοίτα πόσες Ελένες μαζευτήκαμε που μας αρέσει το κολιέ σου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολυ ομορφη λεπτομερεια οι κοκκινες χαντρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δε μας είπες, όμως, αν άρεσε το κολιέ της Φοίβης...
    ΓιάννηςΡ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Eleni, Έλενα, Χουά και Δημιουργία έχει μεγάλη πλάκα να σχεδιάζεις (και) τα κοσμήματα με συμμετοχική διαδικασία! Να μην τα κάνεις μόνη σου! Να έχεις γνώμες, ιδέες και παραινέσεις από φίλες /ους!
    Η κόρη μου, μου είπε μια ιδέα που μου άρεσε: "Γιατί δεν βάζεις την κόκκινη κορδέλα για κούμπωμα-δέσιμο?" Ετοιμάζομαι λοιπόν για το επόμενο, με άξονα την κατεύθυνση αυτή...
    @ΓιάννηΡ άβυσσος η ψυχή των γυναικών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγγελικούλα να μπω και εγώ στην σειρά για ένα κολιεδάκι please!! τα βλέπω έτσι όμορφα που τα φτιάχνεις και πολύ τα θαυμάζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οκ Μαράκι! Απ ότι φαίνεται θα πρέπει να κάνω αλυσίδα παραγωγής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή