Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2009

Το Κόσμημα της Αλεξάνδρας

Άρχισα να φτιάχνω κοσμήματα μαζί με τις κόρες μου. Είχαν χαρίσει στην μικρή μου ένα παιχνίδι με εργαλεία και χάντρες για κατασκευή κοσμημάτων. Το παιχνίδι αυτό μας απασχόλησε πολλές ώρες και φτιάξαμε πολύ χαριτωμένα μικροπράγματα. Στην Αφρική, βρίσκω εύκολα, πολύ όμορφες χάντρες σε πολύ λογικές τιμές. Άρχισα λοιπόν να διοχετεύω την ανάγκη μου για δημιουργία στην κατασκευή κοσμημάτων. Η τελευταία κατασκευή μου είναι ένα κολιέ με γυάλινες χάντρες, πέρλες και όνυχα. Το έφτιαξα για την φίλη μου την Αλεξάνδρα που έγινε μαμά! Το κολιέ είναι συμμετρικό, με εναλλαγές χρωμάτων και υλικών. Φωτογράφισα τον τρόπο που το έδεσα και σας το παρουσιάζω!

Σε κάθε χάντρα περνώ ένα σύρμα που έχει στην μια πλευρά έτοιμη μια "θηλιά". Τα σύρματα αυτά πωλούνται έτοιμα.

Με το μυτοτσίμπιδο φτιάχνω και από την άλλη μεριά της χάντρας μια θηλιά, τυλίγοντας το σύρμα γύρω από τον άξονά του.

Το σύρμα που περισσεύει το κόβω με τον κόφτη.

Η πρώτη χάντρα είναι έτοιμη!

Συνδέω το δεύτερο σύρμα. Ανοίγω λίγο την έτοιμη θηλιά και την περνώ στην προηγούμενη. Μετά κλείνω με την πενσούλα την θηλιά που χαλάρωσα.

Τοποθετώ την επόμενη χάντρα σύμφωνα με το σχέδιο που έχω αποφασίσει.

Κλείνω όπως πριν την θηλιά και συνεχίζω!

Ουσιαστικά αυτό είναι! Επαναλαμβάνω την ίδια δουλειά μέχρι να δέσω ολόκληρο το κολιέ. Προσθέτω το κούμπωμα και έτοιμο!

Ελπίζω να της αρέσει!

25 σχόλια:

  1. Λοιπόν,καταρχήν καλορίζικο το blog σου Αγγελικούλα!Δεύτερον να σου πω ότι πάντοτε θαύμαζα τους ανθρώπους που έφτιαχναν διάφορες χειροτεχνίες,έχω μια φίλη που φτιάχνει καρφίτσες για μπλούζες από υφάσματα-τέλειες!Πολύ όμορφα όλα..Όλγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ Όλγα μου, για τις ευχές! Έχω κάνει πειράματα για κοσμήματα από ύφασμα και πιο συγκεκριμένα για σκουλαρίκια (για να είναι ελαφρά). Θα τα φωτογραφίσω κάποια στιγμή και θα τα δεις! Το ύφασμα είναι εύκολο υλικό, μπορείς να φτιάξεις χίλια δυο όμορφα πράγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλορίζικο το νέο σπιτικό,
    ω πολυτάλαντος κόρη :)

    ΥΓ οι φωτό από την κανούργια σου πατρίδα είναι θαυμάσιες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαγισούλα, καλώς σε ξαναβρίσκω!
    ΥΓ Πολυτάλαντος εγώ? Τότε τι να πω, η σεμνή, για σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγγελική καλοτάξιδο το blog σου!! Είμαι σίγουρη η φίλη σου Αλεξάνδρα θα ενθουσιαστεί με το πανέμορφο δώρο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kαλημέρα,
    πρώτη φορά σε συναντώ στα μπλογκ,
    σου εύχομαι "καλοτάξιδο" το σπιτικό σου....
    ελπίζω να τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ω καλημέρα αγαπημένη φίλη. Καλορίζικο και πολύ καλά έκανες. Κι άλλοτε είχα θαυμάσει τη χειροτεχνία σου, καθώς εγώ δηλώνω άχρηστη στα χέρια. ΄Ολα σου πολύ ωραία όπως πάντα.Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Mόλις διαπίστωσα πως μένεις Αφρική!!!!!
    ο πατέρας μου ήταν 30 χρόνια στο Καμερούν, έχω πάει πολλές φορές και είναι μια ήπειρος που λατρεύω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να και οι κατασκευες οι αγαπημένες! Αχ...αν ήταν η κόρη μου εκεί, με τα κιλά θα τις αγόραζε τις χάντρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλορίζικο Αγγελική! επιθυμώ τρελλά να μας κολλήσεις με τις κατασκευές παντώς είδους, οι φωτό σου βήμα-βήμα είναι καταπληκτικές:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εμένα δε θα μου φτιάξεις τίποτα;!!

    :) Φοίβη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλως ορισες στο χωριο μας , να εισαι καλα και παντα ετσι δημιουργικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΄Ηρθα να φέρω ρίγανη
    βοτάνια απ' την Πατρίδα
    ,
    έτσι για καλορίζικα
    και χάρηκα που σ' είδα!!!!

    Και ξέρεις γιατί;
    Επειδή βλέπω πως είσαι χρυσοχέρα,
    αλλά και επειδή πήρατε μια απόφαση ΖΩΗΣ, θα τη χαρακτήριζα, να αποφασίσετε την εγκατάστασή σας στην ωραιότερη χώρα από όσες τουλάχιστον εγώ γνώρισα.
    Αν ήμουνα εκεί θα είμασταν γειτόνισσες....΄Εμενα στο Bryanston, παλαιότερα είχα κάνει και στο Wendywood, αλλά και Cape Town.
    Tί μου θύμισες τώρα....
    :-)

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σε όλες και όλους που σχολιάζουν: και δεν έχετε δει τίποτα ακόμη...!
    ΓιάννηςΡ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλορίζικο!
    Αγγελική πολύ όμορφο το κόσμημα και ο τρόπος επεξήγησης της κατασκευής.
    Περιμένουμε τις νέες δημιουργίες σου.
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γεια σου χρυσοχέρα Αγγελικούλα!!
    Απ' όλα πιάνουν τα χεράκια σου:))
    Τι όμορφο το κολιέ που έφτιαξες!!
    Καλοφόρετο να είναι από την φιλενάδα σου και να της ζήσει το μπεμπάκι της:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ Rena, @Mariela σας ευχαριστώ! Προφανώς θα τα λέμε!

    @ Νένα μου, πάντα με την καλή σου κουβέντα! Λες ότι δεν τα καταφέρνεις σε χειροτεχνία και φτιάχνεις αριστουργήματα στην κουζίνα! Και εγώ σε φιλώ!

    @ Κική και εγώ με το κιλό τις αγοράζω! Με την κόρη σου φαίνεται ότι θα ταιριάζουμε!

    @ Heart με προκαλείς! Με έχεις βάλει να σκέφτομαι τι ελαφρύ, διαιτητικό, χωρίς αυγά, (αλλά και χωρίς… ψύλιο), θα φτιάξω να σου αρέσει!

    @ Φοίβη μου, να σου φτιάξω! Να σου χαλάσω εγώ χατίρι? Το επόμενο ποστ θα είναι το δικό σου!

    @Μια καλή μια ανάποδη καλώς σας βρήκα! Θα τα λέμε!

    @ Φύρδην-Μιγδην και εγώ χάρηκα! Η ρίγανη μοσχοβολά! Είναι μικρός ο κόσμος! Μια αγκαλιά! Θα πάω να τραβήξω φωτογραφίες από την πρώην γειτονιά σου, να σου θυμίσω τα παλιά λημέρια!

    @Γιάννη είσαι μαρτυριάρης!

    @ Ελένη ήδη υποσχέθηκα στην Φοίβη νέα δημιουργία! Την Δευτέρα λοιπόν θα σας τη δείξω.

    @ Έλενα σε ευχαριστώ! Η φιλενάδα μου έκανε δίδυμα! Ένα αγοράκι και ένα κοριτσάκι! Διπλή χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. εμένα όλα μου αρέσουν:) ειδικά αν είναι χάντρες και φρουφρου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χαίρομαι πολύ που θα θαυμάζω τις δημιουργίες και τις φωτογραφίες σου. Πάντα δημιουργική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Καρδούλα, χαίρομαι που σου αρέσουν!

    @elie, να είσαι καλά! Στις φωτογραφίες προσπαθώ πολύ, μου αρέσει να ασχολούμαι! Θα σας δείξω κάποια στιγμή και το βιβλίο μας με φωτογραφίες από Αφρική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. geia sas eimai i grams_aspa apo to plats.gr kai ekei anarto kai go ta dika m video me kosmimata mboreite na mbeite kai na deite tn doulia m

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. xristina:Κορινθος Καλε τι ωραια πραγματα ειναι αυτα, συγχαρητηρια, παντα αξια.Εχω αρχισει και εγω να κανω διαφορα πραγματακια και ειμαι πολυ ανθουσιασμενη!!! Βεβαια η κυρια ασχολεια μου ειναι μοδιστρικη,κοφτα μηχανης,και οπως καταλαβαινεις πιανουν τα χερια μου.Μου αρεσουν ολα ,μαγειρικη ,ζαχαροπλαστικη,φτιαχνω λικερακια,καλλυντικα σαπουνακια,κερια διακοσμητικα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. grams_aspa πολύ ωραία τα βίντεο που έχεις ανεβάσει στο σάιτ! Δείχνεις βήμα βήμα πως να γίνει ένα κολιέ, ένα βραχιόλι και σκουλαρίκια! Μπράβο!

    xristina καλώς ήρθες! Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Αν πιάνουν τα χέρια σου θα έχεις φτιάξει υπέροχα πράγματα! Θα χαρώ να τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. πολυ ωραιο κουμπωματα που βρισκεισ σε ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Πραγματικά τα ωραία κουμπώματα ομορφαίνουν τα κοσμήματα! Δεν ξέρω που ζεις για να σου πω ιδέες.... Εγώ είμαι στην Ν Αφρική, που δεν σε βολευει σίγουρα:)
      Μπορείς να κοιτάξεις e-μαγαζιά που θα στα στείλουν σπίτι ή αν είσαι στην Αθήνα να ψάξεις στα μαγαζιά με συναφή είδη στην οδό Περικλέους στο Σύνταγμα. Επίσης ρίξε μια ματιά σε παλιά σου κοσμήματα που βαρεθηκες και δεν θες πια....
      Ελπίζω να βοήθησα!

      Διαγραφή