Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

Παιχνιδιάρικο τσιζ κέικ ψυγείου

Είμαι σίγουρη ότι συνταγή για τσιζ κέικ θα έχετε!
Μιλάω για τσιζ κέικ ψυγείου! Αυτό που το φτιάχνουμε με 250 γρ τριμμένο μπισκότο digestive, ανακατεμένο με λίγο (περίπου 100 γρ) βούτυρο, ίσως και σπασμένα καραμελωμένα αμύγδαλα, που τα ανακατεύουμε όλα μαζί και τα στρώνουμε στην βάση μιας ταρτιέρας διαμέτρου 20-22 εκ. Μπορούμε την βάση να την ψήσουμε άδεια για 10 λεπτά στο φούρνο, με στόχο να γίνει τραγανή. Αφού κρυώσει η βάση, την γεμίζουμε με 600 γρ τυρί κρέμα χτυπημένο με άχνη (1/2 κούπα) και χυμό από μισό λεμόνι, στα οποία προσθέτουμε 2 κούπες σαντιγί  (ή αντί για άχνη και σαντιγί, βάζουμε 1 κουτί αδιάλυτο ζαχαρούχο γάλα).

Βάζουμε στο ψυγείο να κρυώσει για τουλάχιστον μια ώρα και το διακοσμούμε με βύσσινο κομπόστα δεμένο με κόρν φλάουρ, ή μαρμελάδα κόκκινων φρούτων, ή με φρέσκα φρούτα, κλπ 
Στην τηλεόραση, στην εκπομπή Ελλάτε, η Νίκη Μερκούρη παρουσίασε μια δική της συνταγή από την οποία συγκράτησα την παιχνιδιάρικη πρόταση διακόσμησης της! Με την πρώτη ευκαιρία ακολούθησα τις οδηγίες της και το αποτέλεσμα το βλέπετε φωτογραφημένο!


Πήρα ζελέ φράουλα και μπανάνα (έχει σημασία η διχρωμία, οι γεύσεις μπορεί να αλλάξουν ανάλογα με την διάθεσή σας) και τα διέλυσα προσεκτικά σε ξεχωριστά δοχεία σε μόνο 1 κούπα καυτό νερό το καθένα. Έβαλα τα ζελέ σε ξεχωριστά ταπεράκια να κρυώσουν. Το μέγεθος του τάπερ ήταν τέτοιο που  το διαλυμένο ζελέ να φτάνει σε ύψος 1 εκατοστού. Στην συνέχεια τα έβαλα στο ψυγείο να σταθεροποιηθούν. Αφού έγιναν σταθερά, χάραξα το ζελέ με μαχαίρι σε γραμμές παράλληλες που απείχε η μια από την άλλη 1 περίπου εκατοστό. Με τον ίδιο τρόπο χάραξα σε κάθετες γραμμές, ξανά σε σταθερές αποστάσεις. Με το μαχαίρι ξεκόλλησα το ζελέ από το τάπερ και δημιουργήθηκαν κύβοι ζελεδάκια. Ανακάτεψα τα δυο χρώματα και με αυτά στόλισα το τσιζ κέικ! Θα μπορούσα να βάλω όλα τα κίτρινα κυβάκια στο μισό τσιζ κέικ και τα κόκκινο στο υπόλοιπο ή να βάλω και τρίτο χρώμα (πχ πράσινο)!


Εύκολο, εμφανίσιμο, δροσερό και παιχνιδιάρικο!

24 σχόλια:

  1. Είσαι κι εσύ παιχνιδιάρα!!
    Καλησπέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σας φίλες μου! Λίγο χρώμα ομορφαίνει την ζωή! Και λίγο παιχνίδι μας χρειάζεται! Φιλάκια και στις 3 σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφο και λαχταριστό που φαίνεται. Όντως παιχνιδιάρικο. Καλώς σε βρήκα. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς ήρθες Άννα μου! Ευχαριστώ! Θα τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάντα τρώγεται ευχάριστα.

    Καλό σου Φθινόπωρο αν είσαι εδώ και καλή σου ΄Ανοιξη αν είσαι JHB

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαρούμενο και πεντανόστιμο το τσιζκεικ.
    Μας φωτισες με τα παιχνίδα σου :))
    Φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γλαρένια μου είμαι στην Ελλάδα! Μακάρι να είχαμε καλό Φθινόπωρο αλλά... χλωμό το βλέπω! Φιλάκια

    Marion σε ευχαριστώ! Στην πραγματικότητα είναι πιο χρωματιστό το αποτέλεσμα από τις φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πιο πολύ απ' όλα μου άρεσε η ιδέα με το ζελέ!!!!Καταπλικτικόοοοοοο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εμφανίσιμο μόνο;
    Πανέμορφο είναι!!!

    Ξετρελλάθηκα με την ιδέα του παιχνιδιάρικα τοποθετημένου ζελέ!
    Θα το δοκιμάσω με φρἀουλα λεμόνι...

    Ευχαριστώ Αγγελική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χοντρό μπιζέλι, μα η ανάρτησή μου στα ζελεδάκια εστίαζε! Έργαψα στα γρήγορα και την συνταγή του τσιζ κέικ απλά για να συγκεντρώσω όλο το θέμα! Όμως η ιδέα της Ν. Μερκούρη ήταν η ουσία!


    thalassamov ωραίος ο συνδυασμός σου! Περιμένω να μου πεις εντυπώσεις! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφο, λαχταριστό και φυσικά θα είναι και πεντανόστιμο.Καταπληκτική και πολύ πρωτότυπη η ιδέα του κομματιασμένου ζελέ.Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ χαρούμενο και η παρουσίασή του καταπληκτική.
    Ευχαριστούμε που μοιράστηκες την ιδέα μαζί μας. Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Απλή, όμορφη και χαρούμενη πρόταση! Και τέλεια ιδέα για ένα παιδικό παρτάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ ομορφο και οι φωτο σου φτιαχνουν τη διαθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γεια σου erifili μου! Και εγώ το βρήκα πρωτότυπο, όταν το είδα στην τηλεόραση! Με την πρώτη ευκαιρία το έφτιαξα και σας το φωτογράφησα! Φιλάκια

    Helen Gr γεια σου! Η εικόνα του γλυκού μετράει! Βέβαια, σαν γεύση μου αρέσει περισσότερο το κλασσικό βυσσινάκι! Για αλλαγή όμως είναι ιδανικό το ζελεδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ερμιόνη μου έχεις δίκιο! Είναι ότι πρέπει για παιδάκια! Εδώ το δικό μου το κοριτσάκι η Μ. και ξετρελάθηκε με την εμφάνιση! Εκείνη το χαρακτήρισε παιχνιδιάρικο!


    Ελπινίκη έχεις δίκιο τα χρώματα και το φως επιδρούν στην καλή διάθεση! Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμορφο πραγματικά και επιπλέον και νόστιμο όταν το γευτείς είμαι σίγουρη.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χο χο, τι ωραία ιδέα πραγματικά!
    Στην αρχή όταν είδα τη φωτογραφία νόμιζα ότι είναι ψιλοκομμένα λουκούμια, αλλά κι έτσι με το ζελέ είναι πολύ ενδιαφέρον!
    Χαιρετισμούς Αγγελική! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μα τι όμορφο και χαρούμενο που έγινε! Περίμενα πώς και πώς να το δω! Όντως παιχνιδιάρικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Marί μου αρέσουν τα καλά τσιζ κέικ ψυγείου μου αρέσουν τα ζελεδάκια οπότε η μίξη τους είναι μια χαρά!

    The Dark Chef τα ψιλοκομμένα λουκούμια μάλλον θα ήταν βαριά για το τυρί ενώ το ζελέ είναι πιο δροσερό!


    kiki στο έλεγα ότι έχει εμφάνιση! Τώρα το βλέπεις! Και ήταν καλύτερο, αλλά τσιμπολογήθηκαν αρκετά ζελεδάκια που το στόλιζαν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αγγελική Ν είναι πολύ εντυπωσιακό με το ζελεδάκι αλλά στη γεύση και εγώ προτιμώ το κλασσικό βυσσινάκι. Με την ευκαρία μια και επέστρεψα μετά από καιρό θέλω να σε ευχαριστήσω από εδώ, για το βραβείο που μας έδωσες. Είναι μεγάλη μας τιμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλό φθινόπωρο σου εύχομαι Θεανώ μου!
    Το ζελέ είναι δροσερό και καλοκαιρινό (έχει το κακό ότι έχει τα χημικά χρωματάκια του) αλλά όπως είπαμε συμφωνώ για το all time classic βύσσινο!
    Ξέρεις ότι μου αρέσει το μπλογκ σας και δικαίως βραβευτήκατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή