Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2013

Ευτυχισμένες γιορτές!


Καλές γιορτές! Ευτυχισμένες, χαρούμενες, με υγεία!
Περίμενα αυτές τις μέρες των Χριστουγέννων σαν μικρό παιδί!
Ήρθε η ώρα να βρεθώ με τα παιδιά μου! Η χαρά μου δεν περιγράφεται!
Τελικά για να είμαι χαρούμενη δεν χρειάζομαι πολλά πράγματα! Μου αρκεί να είμαι κοντά στους ανθρώπους που αγαπώ!


Ελπίζω να περνάτε όπως και εσείς το επιθυμείτε! Με υγεία και χαρά! 
Και εύχομαι μέσα από την καρδιά μου, τα δύσκολα κάποια στιγμή να ξεχαστούν και να γίνουν μακρινά...


Τις ευχές μου τις συνοδεύω με φωτογραφίες αφρικάνικων στολιδιών, φτιαγμένων από μαύρους καλλιτέχνες του δρόμου με φθηνά υλικά (συρματάκι χάντρες και καλώδια χρωματιστά), αλλά με πολλή υπομονή, δεξιοτεχνία και καλαισθησία! Θαυμάστε τα!

Σας στέλνω πολλά γλυκά φιλιά και θα τα πούμε μετά τις γιορτές!

40 σχόλια:

  1. Να περάσεις όμορφα με τους αγαπημένους σου Αγγελική μου! Καλά Χριστούγεννα να έχεις και Καλή Πρωτοχρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάρα πολύ ωραία στολίδια!!!
    Καλά Χριστούγεννα Αγγελική!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλές γιορτές Αγγελική και να περάσεις ήρεμα και ζεστά με τους δικούς σου ανθρώπους. Μακάρι η αγάπη να κρατήσει για όλον τον χρόνο και για όλους μας.
    Φιλιά πολλά και θα τα ξαναπούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ονειρικά να περάσεις Αγγελικούλα. Να είσαι με αυτούς που αγαπάς ευτυχισμένη! Θα σε περιμένουμε να μας πεις νέα μετά τις γιορτές. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά Αγγελική, Καλά Χριστούγεννα με τα παιδιά σου εύχομαι.
    Να περάσετε όμορφα αυτές τις μέρες, πάντα καλά ανταμώματα.

    Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλές γιορτές Αγγελική, να περάσεις όμορφα σου εύχομαι! Τα στολίδια είναι υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγγελική μου, καλά Χριστούγεννα! Εύχομαι οι φετινές γιορτές να είναι παραμυθένιες, γεμάτες γέλια και όμορφες στιγμές!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγγελική εύχομαι να περάσεις πολύ όμορφα και να ευχαριστηθείς τα παιδιά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλά Χριστούγεννα Αγγελική μου, να περάσεις πανέμορφα με τους αγαπημένους σου αυτές τις γιορτές γεμάτη γέλιο, ευτυχία και αγάπη!!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά Χριστούγεννα Αγγελική μου!
    Εύχομαι να περάσεις πολύ πολύ όμορφα, μαζί με τα παιδάκια σου που τόσο σου λείπουν και λαχταράς!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλά Χριστούγεννα με υγεία! Πολλά φιλιά γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά κ ευλογημένα,Αγγελικούλα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά Αγγελική μου και να περάσεις όμορφα και με πολλή αγάπη με τα παιδιά σου! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια πολλά Αγγελική! Συμφωνώ, οι καλύτερες γιορτές είναι αυτές που περνάμε με τους δικούς μας ανθρώπους.Ενδιαφέροντα τα αφρικανικά στολίδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια Πολλά Αγγελική μου! Σου εύχομαι να περάσεις όμορφες γιορτές με την οικογένειά σου, με υγεία και χαρά! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια Πολλά και καλά!!! Εύχομαι να πέρασες όμορφα!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλά Χριστούγεννα και Χρόνια Πολλά, Αγγελική μου!
    Υγεία, αγάπη, χαρά και κάθε καλό στην οικογένειά σου!
    Και του χρόνου με υγεία!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Οι ωραιότερες γιορτές, είναι αυτές που τις περνάμε κοντά στους αγαπημένους μας!
    Χρόνια πολλά σε όλη την οικογ'ενεια σου και να περάσεις υπέροχα αυτές μέρες!
    ΑΦιλάκια και εδώ θα είμαστε και του χρόνου, με ευχές καρδιάς! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είτε το πιστεύεις, είτε όχι, μόλις σήμερα είδα το μήνυμα του Οκτωβρίου. Ευχαριστώ που με σκεφτόσουν. Θα επιστρέψω σύντομα και θα τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλές γιορτές Αγγελική μου! Να περάσετε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλη χρονιαααα!Ευχομαι απο την καρδια μου να ειμαστε οοοολοιιι υγιεις,να δημιουργουμε και να ονειρευομαστε!!!!φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλή χρονιά Αγγελική! Να είσαι καλά και να μας γεμίζεις με χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. καλη χρονια!χρονια πολλα!!!!με υγεια!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολλά φιλάκια κ ευχές για μια υπέροχη χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλή χρονιά Αγγελική μου! Ό,τι καλύτερο σου εύχομαι για το 2014. Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλη χρονια με υγεια και πολύ κεφι σου εύχομαι!

    Πολύ ομορφα τα στολίδια :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Έίναι η πρώτη φορά που επισκέπτομαι το μπλόγκ
    και είμαι εκθουσιασμένη! Πολύ ωραίο μπλόγκ και τέλεια αυτά που εφτιαξες!
    Θα σε επισκέπτομαι συχνά απο εδώ και πέρα και θα χαρώ να σε δώ και
    στο μπλόγκ μου!

    Φιλάκια
    Βίκυ

    WWW.FASHIONRAILWAYS.COM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αγγελική μου, καλημέρα!Ελπιζουμε να είσαι καλά! Μετακομίσαμε σε νέο σπιτάκι, αμιγώς χορτοφαγικό κ σε περιμένουμε με χαρά!
    Φιλάκια κ από τις δυο μας!
    http://theveggiesisters.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τι κάνεις ομορφιά μου... μου λείπεις... εύχομαι να είσαι καλά!

    ΑΦιλάκια χαμογελαστά και ανοιξιάτικα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Είσαι καλά; Να ανησυχήσω; Μήπως αρκετά δεν άργησες...; Ελπίζω να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πέρασαν και οι άλλες γιορτές .....
    και ....μου λείπεις κι εμένα και ανησυχώ κυρίως !!
    Μακάρι να είναι όλα καλά κι ας λείπεις όσο θέλεις !!
    σε γλυκοφιλώ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλές μου φίλες, σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, τις ευχές και τα γλυκά σχόλια!
    Είμαι καλά, όπως με ξέρετε, λίγο μπερδεμένη με διάφορα, δημιουργική, ταξιδεύω πολύ, κρατιέμαι μακρυά από το ίντερνετ γιατί η εξάρτησή μου είχε παραγίνει, μου λείπετε και κάποια στιγμή θα περάσω στα φανερά (γιατί στα κρυφά όλο και κοιτάω να δω τι κάνετε) να τα πούμε!
    Πολλά φιλιά και σας ευχαριστώ πολύ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αγγελική μου, χαίρομαι πάρα πολύ που είσαι καλά!
    Σε σκεφτόμουν πολύ και είχα ανησυχήσει με τη σιωπή σου! Σου εύχομαι να περνάς όμορφα και να ταξιδεύεις πολύ!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Mάρτης 2016 και ακόμη να φανείς..............μου λείπουν εκείνα τα λουλούδια σου πολύ.
    Ευχή μου να είσαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή